.

FitnessArt CF

“It’s always seems impossible until it’s done”

To CF αποτελεί ίσως το πλέον ολοκληρωμένο πρόγραμμα προπόνησης παγκοσμίως, καθώς αναπτύχθηκε για να γυμνάζει ολόκληρο το σώμα και όχι μεμονωμένες μυϊκές ομάδες. Συνδυάζοντας ασκήσεις από την άρση βαρών, την ενόργανη γυμναστική και τον στίβο
θα προετοιμάσει αρμονικά το σώμα σας, ώστε να φτάσει σε επίπεδα που ξεπερνούν κάθε προσδοκία που είχατε μέχρι σήμερα.

Ουσιαστικά, το CF, είναι το μοναδικό πρόγραμμα γυμναστικής στο χώρο του fitness που επηρεάζει και τους 10 βασικούς άξονες που χρειάζεται να δουλευτούν στο σώμα μας, αποδίδοντας έτσι, την καλύτερη δυνατή σχέση αποτελέσματος χρόνου προπόνησης.

ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΟΥ FITNESS

  • Δύναμη
  • Καρδιοαναπνευστική αντοχή
  • Αντοχή στη δύναμη
  • Ισχύς
  • Ταχύτητα
  • Ευλυγισία
  • Ευκινησία
  • Συντονισμός
  • Ισορροπία
  • Ακρίβεια

Για να μη χάνεται η ισορροπία, πρέπει να μην υστερείς σε κανέναν από τους παραπάνω.
Γι’ αυτό στο CF, στοχεύουμε στην αρμονική ανάπτυξη και των 10 δεξιοτήτων, συνδυάζοντας λειτουργικές κινήσεις, σε διαρκώς μεταβαλλόμενα προγράμματα υψηλής έντασης.

Οι λειτουργικές κινήσεις είναι πολυαρθρικές και γυμνάζουν ταυτόχρονα ολόκληρο το σώμα, εκτοξεύοντας το μεταβολισμό και την ορμονική ανταπόκριση. Τα διαρκώς μεταβαλλόμενα προγράμματα δίνουν ένα διαρκές ερέθισμα στο σώμα, μη επιτρέποντάς του να προσαρμοστεί (δηλαδή να βαρεθεί). Το αποτέλεσμα; Διαρκής και άμεσα ορατή βελτίωση, αμείωτη όρεξη για προπόνηση. Ποτέ δεν θα κάνεις το ίδιο πρόγραμμα δύο φορές.

Η ένταση της προπόνησης είναι υποκειμενική.
Κάποιος που μόλις ξεκινά το CF θα προετοιμάσει το σώμα του αρμονικά, δουλεύοντας αποκλειστικά με το βάρος του σώματός του και μόνο. Ένας προχωρημένος θα δουλέψει με βάρη σε υψηλότερη ένταση. Οι ανάγκες είναι ίδιες για όλους, αυτό που αλλάζει για τον καθένα είναι το επίπεδο της έντασης.

To CF είναι κατάλληλο για όλες τις ηλικίες και όλα τα επίπεδα φυσικής κατάστασης.
Οι έμπειροι εκπαιδευτές μας θα προσαρμόσουν το επίπεδο της έντασης με ασφάλεια στις δικές σας ανάγκες. Στο FITNESSART δουλεύουμε αυστηρά με ολιγομελή τμήματα, προκειμένου να έχουμε προσεκτική επίβλεψη όλων των ασκουμένων.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

  • Γυμνάζει αρμονικά ολόκληρο το σώμα και όχι μεμονωμένες μυϊκές ομάδες.
  • Συνδυάζει ασκήσεις άρσης βαρών, ενόργανης γυμναστικής και στίβου.
  • Επηρεάζει και τους 10 βασικούς άξονες του Fitness.
  • Είναι κατάλληλο για όλες τις ηλικίες και όλα τα επίπεδα φυσικής κατάστασης.
  • Προσφέρει την καλύτερη δυνατή σχέση αποτελέσματος & χρόνου προπόνησης.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ

ON-RAMP

‘’You don’t have to be great to start, but you have to start to be great’’

Το On-Ramp είναι το WOD των αρχαρίων. Διδάσκει τις θεμελιώδεις κινήσεις του CF καθώς και μία πληθώρα άλλων ασκήσεων που χρησιμοποιούνται συχνά κατά τη διάρκεια του WOD (Workout of the day). Στο On-Ramp θα προετοιμάσετε αρμονικά το σώμα σας και θα μάθετε όλες τις τεχνικές και τις ασκήσεις που απαιτούνται ώστε μετά από 10-12 προπονήσεις να είστε απόλυτα έτοιμοι να ακολουθήσετε το πρώτο σας WOD.
Επίσης, στο On-Ramp θα μάθετε τη γλώσσα και την ορολογία του CF.

WOD

‘’Every day is a chance to get better’’

Το πρόγραμμα ξεκινάει με γενικό ζέσταμα, για να διεγείρουμε την κυκλοφορία του αίματος στο σώμα, συνεχίζεται με ειδικό ζέσταμα, επικεντρωμένο στις ασκήσεις του προγράμματος της ημέρας (WOD – Workout Of the Day) και στην τεχνική των ασκήσεων και συνεχίζεται με το WOD, το οποίο διαρκεί περίπου 10-20 λεπτά και συνδυάζει ασκήσεις με βάρη, ασκήσεις με το βάρος του σώματος και αερόβια προπόνηση. Το πρόγραμμα τελειώνει με αποθεραπεία με χαμηλής έντασης αερόβιες και διατατικές ασκήσεις.