.

HOME WOD Vol 21 #staysafe #μένουμεσπίτι

PRO/ROOKIES: After a good Warm Up. Intervals: 4*800 m Run 3 min REST Between Intervals.

Live Free for our members, On Line Classes Every day 18:00 & 19:00
Join Fitnessart Virtual Classes Group on Facebook.

Υ.Γ Εύχομαι να είστε όλοι και οι οικείοι σας υγιείς και δυνατοί! Υπομονή, προσοχή και σύντομα θα είμαστε ξανά μαζι.
Δημήτρης Μώρος.

Book your Class


FitnessArt

HOME WOD vol 20 #staysafe #μένουμεσπίτι

PRO/ROOKIES: 4 Rounds of: 1 min AMRAP 5 Air Squat, 10 Jump Squat, 1 min REST, 1 min AMRAP 10 Shoulder Taps, 5 Plyo Push Ups, 1 min REST, 1 min AMRAP 10 V Ups, 10 Superman Back Extensions, 1 min REST.

Live Free for our members, On Line Classes Every day 18:00 & 19:00
Join Fitnessart Virtual Classes Group on Facebook.

Υ.Γ Εύχομαι να είστε όλοι και οι οικείοι σας υγιείς και δυνατοί! Υπομονή, προσοχή και σύντομα θα είμαστε ξανά μαζι.
Δημήτρης Μώρος.

Book your Class


FitnessArt

HOME WOD vol 18 #staysafe #μένουμεσπίτι

PRO/ROOKIES: For time 5k Run, 100 Sit Ups.

Live Free for our members, On Line Classes Every day 18:00 & 19:00
Join Fitnessart Virtual Classes Group on Facebook.

Υ.Γ Εύχομαι να είστε όλοι και οι οικείοι σας υγιείς και δυνατοί! Υπομονή, προσοχή και σύντομα θα είμαστε ξανά μαζι.
Δημήτρης Μώρος.

Book your Class


FitnessArt

HOME WOD vol 17 #staysafe #μένουμεσπίτι

PRO/ROOKIES: 15 min Ladder 3,6,9,12,15,18,21… Reverse Burpees Jump, Hand Release Push Ups, Superman Back Extensions. Every 3 min 50 DU.

Live Free for our members, On Line Classes Every day 18:00 & 19:00
Join Fitnessart Virtual Classes Group on Facebook.

Υ.Γ Εύχομαι να είστε όλοι και οι οικείοι σας υγιείς και δυνατοί! Υπομονή, προσοχή και σύντομα θα είμαστε ξανά μαζι.
Δημήτρης Μώρος.

Book your Class


FitnessArt

HOME WOD vol 16 #staysafe #μένουμεσπίτι

PRO/ROOKIES: For time 1500 m Run. 3 min REST. Then 12 min EMOM ODD – Max reps Ground to OH (use a loaded Back Pack), Even – Max reps Alternating Lunges (Back Pack Loaded)

Υ.Γ Εύχομαι να είστε όλοι και οι οικείοι σας υγιείς και δυνατοί! Υπομονή, προσοχή και σύντομα θα είμαστε ξανά μαζι.
Δημήτρης Μώρος.

Book your Class


FitnessArt

HOME WOD vol 15 #staysafe #μένουμεσπίτι

PRO/ROOKIES: For time 21-15-9-7-9-15-21 Jump Forward Squat, Lateral Step Push Ups, V Ups. Between each step 25 Double Unders.

Υ.Γ Εύχομαι να είστε όλοι και οι οικείοι σας υγιείς και δυνατοί! Υπομονή, προσοχή και σύντομα θα είμαστε ξανά μαζι.
Δημήτρης Μώρος.

Book your Class


FitnessArt

12th HOME WOD #μένουμεσπίτι #staysafe

PRO/ROOKIES: 20 min Body Weight Cardio Pump Workout : 4 Rounds of 20 Sec WORK /10 REST.
1. Low Box Runner
2. Jump Squat
3. Low Sprint Lunges
4. 2 Block Jumps 1 Tack Jump
5. Shoulder Taps
6. Mountain Climbers
7. Jack Push Ups
8. Leg Raises
9. Knee to Elbow Crunches
10. V Ups.

Υ.Γ Εύχομαι να είστε όλοι και οι οικείοι σας υγιείς και δυνατοί! Υπομονή, προσοχή και σύντομα θα είμαστε ξανά μαζι.
Δημήτρης Μώρος.

Book your Class


FitnessArt

11th HOME WOD 24.3.20 #staysafe #μένουμεσπίτι

PRO/ROOKIES: Three Rounds of: 3 min AMRAPs. A. 10 Burpees + 20 Jump Lunges/Back Step Lunges, B. 15 Dead Lift (Use DBs or Loaded Back Pack) + 10 Sumo Dead Lift High Pull, C. 20 Crossed Arm Sit Ups + 20 Russian Twists.

*1 min REST Between AMRAPs.

Υ.Γ Εύχομαι να είστε όλοι και οι οικείοι σας υγιείς και δυνατοί! Υπομονή, προσοχή και σύντομα θα είμαστε ξανά μαζι.
Δημήτρης Μώρος.

Book your Class


FitnessArt

10th HOME WOD 23.3.20 #staysafe #μένουμεσπίτι

PRO/ROOKIES: 20 min EMOM 1st 45 sec DB or Back Pack Squat, 2nd 45 Sec DB or Back Pack Shoulder to OH, 3rd 45 sec OH High Knees, 4th Elbow Side Plank Left, 5th 45 sec Elbow Side Plank Right.

Υ.Γ Εύχομαι να είστε όλοι και οι οικείοι σας υγιείς και δυνατοί! Υπομονή, προσοχή και σύντομα θα είμαστε ξανά μαζι.
Δημήτρης Μώρος.

Book your Class


FitnessArt

UA-17579210-1